måndag 17 maj 2010

Äntligen måndag!!

Helgen har varit lååång... Lilla skrotan har varit hemma nästan hela veckan då hon hade fått sina utslag... *stackarn* Men det var ju en reaktion på vaccinet hon fick förra fredagen... Det är tydligen så att en del reagerar olika på konserveringsmedlet som är i vaccinet... *suck* Och detta varierar från gång till gång... Men på det stora hela har vi ju dock klarat oss väldigt bra!! Första reaktionen på alla dessa sprutor som hon faktiskt tagit!!! Prickarna är inte borta, men på nergång iaf!!!

Har inte orkat blogga under helgen då den verkligen varit en berg-och-dal-bana... *suck* Men snart så... Jag bara längtar nu tills vi kan flytta!!! Skrotan tycker det ska bli såå kul!!!

Lördagen spenderade vi i städningens tecken till en början. Sen lite handling med bästaste "ms H" inför kvällen!! Och ett litet fika besök innan jag åkte hem med skrotan för att sen bege mig på årets första ute grill kväll!!! Det var ju enormt underbart väder och vi satt faktiskt ute heeeela kvällen!!! ;) *myyysigt*

Så igår var jag så himla trött... Jag undrar om det är ett (dåligt) ålderstecken när man inte fixar att vara vaken såå länge??? ;) Eller vad???

Igår var jag med en kompis på ännu ett klädparty. Har aldrig sett deras kollektion "live" förut och är nog lite "bortskämd" med "Me & I" och blev liiite besviken. Kopierat dock fina kläder och till en mycket billigare peng, MEN håller de måttet?? Och jag blev lite "besviken" på uppdelningen på tjej/kille kläder... Tyvärr. Men det bidde en klänning till lilla skrotan (kunde ju inte motstå...) och jag hoppas hon kommer bli nöjder!! Visade henne den på nätet igårkväll och hon verkar gilla den. Så vi får väl se!!

Näe, nu ska jag återgå till lite mer jobb och plannering!!! Det börjar ju närma sig och händer saker lite mer nu!!! Ha en bra dag därute!!!

Kram

Inga kommentarer: