tisdag 4 maj 2010

Imorgon så...

Ja, då står man snart vid dagen D... Känns konstigt. Men, men, nu är det så och man får väl gilla läget eller??

Jag har "våndats" med funderingar i några dagar nu, men nu får det nog vara färdigfunderat... Förändringar är inte alltid enkla, men ibland ett onödigt måste.

Skrotan har idag fått sina naglar "gjorda" då hon ska vara fiiin för "stads-besöket" till helgen... Tror ju då inte att det håller tills dess utan att vi får "bättra" på närmare helgen!!! ;)

Imorgon ska hon börja på simskolan och hon är nog rätt så stolt över det!! Jag hoppas hon tycker likadant imorgon!! ;) Men det gör hon nog! Och det bästaste av allt är ju att "little E" ska börja med henne oxå!!! ;)

Idag kom hon hem och berättade om dagen på "jobbet" och då kröp det fram att när de var ute så "lekte dom" att tjejerna skulle jaga killarna och pussa dom... *asg* Ja vad säger man??? ;)

Ikväll blev vi "frissade" oxå! *skönt* Skrotan ville först klippa lugg, men blev sen osäker, så vi avvaktar! Men hon blev så nöjder så och fiiiner (såklart) och jag är "INTE" partisk.... ;)

Näe, nu ska jag nog gå och lägga mig för jag har ett tidigt möte imorgon! Sov gott alla!!

Kram

Inga kommentarer: