tisdag 4 maj 2010

Fel, fel, fel å fel...

Oavsett vad man gör tycks det vara fel, oavsett när man gör nåt tycks det vara fel. Hur faaan ska man då göra???

Blir inte klok på nåt snart... Men nu orkar jag inte med detta längre... magen i totalt uppror och jag gick och la mig med skrotan igår, men hjälpte det??? Nope inte det heller...

Men jag måste orka vara på benen, har liksom inte tid för detta... Tack å lov tog jag min lunch timme och åkte bort till bästaste "ms H" igår och DET är alltid bra!!!

Saknar en massa i tillvaron nu, men nu är det som det är och antar att jag bara måste gilla läget...

Både skrotan och jag ser iaf fram emot helgen då vi ska spendera tid i "vår" stad och bara njuta!!! Skrotan ska få en heeeldag på nöjesparken och sen blir det lite annat smått och gott oxå!! Det kan vi behöva nu kan jag säga!!! ;)

Nu ska jag fortsätta min dag i luuuugn och ro!!!

Kram

Inga kommentarer: