torsdag 27 maj 2010

Inredningsprylar!!

Hämtade skrotan i em och hon trodde hon skulle hem å baka muffins!! ;) MEN det stod ett paket på köksbordet när hon kom hem!! "Mommo" lovade ju henne ett nytt spel i lördags till Wii spelet och idag hade det kommit!!! Gissa om lyckan var total??? Så vi spelade lite tillsammans (då jag även köpt en extra remote!) och vi hade en mysig (och väldig skrattig stund vilket behövdes för min del!!) stund!!

Sen skulle jag iväg på ett home party med heminredning!!! Å jisses säger jag bara, vilka underbart fina saker... *hmmm* Det blev lite inköpt och ev ett party hemma hos oss efter sommaren!!! ;) Mycket fint var det där kan jag säga!!

Så när jag kom hem sov min lilla skrota så gott så!! Och jag hjälpte "mommo" med lite papper och sen har jag mest skrotat omkring... Är superduper trött MEN orkar inte sova... Konstig ekvation och jag önskar jag kunde lösa den...

Men jag ska ta och lägga mig och läsa en bra bok och bara längta tills jag får sakerna jag beställt till oss som vi SNART ska kunna ha användning för i nya huset!!! ;) *längtar*

Ha en god natt allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: