söndag 30 maj 2010

Grattis alla mammor!!!

Skrotan kom till mig med ett sååå gulligt kort som hon skrivit på alldeles själv (såklart!) och kan man annat än smälta då??? Förmodligen inte... ;)

Efter frullen begav hon sig ut för att plocka liljekonvaljer (stavas det så måntro?) och snart ska vi åka och kolla på fotboll!!

Dagen kommer vara luugn (hoppas jag) då jag inte orkar så mycket annat just nu.

Helgen har annars varit rätt så bra!! Fick besked av mäklaren i fredags att vi får huset på MÅNDAG!!! Så jag hade rätt mycket att "fira"!!! *ler* Kvällen avslutades med en AW och det var skitmysigt! Kunde det bli så mycket bättre efter dagens besked eller?? Sen när jag kom hem ringde bästaste "ms H" och var liiite sugen på att ta en tur! Hon kom å vi återvände till krogen en stund och skrattade vidare!!! ;)

Igår var jag mest trött, skjutsade iväg skrotan på lek på fm och satt sen och jobbade en stund! Sen kom åskan... *hua* Men senare under em blev det fint igen!! Tog det mest bara lugnt (känns jättebra) och idag ska vi som sagt på fotboll!! Om nu lillan inte ändrat sig vill säga, det vet man ju aldrig!! ;)

Ha en underbart bra dag i solen allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: