söndag 30 maj 2010

Mors dag!

Så har man firat mors dag igen da! ;) Vi har haft en lugn och mysig dag, nja, liite småhysteriskt har det varit då jag är mitt uppe i all planering av lilla huset!!! ;) Vi har avnjutit en mysig morsdag middag under eftermiddagen och jag är ff mätt och belåten!!

Till de som inte förstått, hört på "rykten", mm, JA vi har köpt ett litet hus!!! Det ligger alldeles nere vid en liten sjö och har rätt många soltimmar på tomten (ja om det inte blir som förra sommaren då, men såklart blir det inte det!!) och lilla skrotan är över förtjust då hon tidigt sa; "Åhh mamma, jag kan ju se "havet" varje dag..." Tja, så kan man väl också se det! ;)

Det är inte stort, men har många möjligheter och tomten är rejäl!! Det känns både läskigt och spännande/kul på samma gång!! Och imorgon börjar vi vår "nya" resa!!! Berättar mer om det imorgon!!

Så nu ska jag avsluta denna dag med en bra bok och försöka få lite sömn, för DET lär jag behöva!!!

Ha en bra natt!!

Kram

1 kommentar:

mipi sa...

Oj GRATTIS!!!