onsdag 26 maj 2010

Dags slut!

Och jag har fått en hel del gjort idag!!! *känns himla bra* Jag har även hunnit med att ta lilla skrotan på simskolan och det blev även bad för mammorna idag... ;) Vi lovade ju tjejerna att vi skulle åka rutschkanan så så fick det bli! Men skrotans kommentar var för gullig tycker jag; "Men mamma, denna är ju iiiingenting mot den på Åby".... *asg* Ja hon är för god min lilla skatt!!!

Efter badet fick tjejerna välja vart dom ville käka och vi drog dit, och då kom skrotans "mommo" å mötte upp! Där satt vi en bra stund och tjejerna mös! Ja, vi vuxna hade det inte så jättetrist heller om jag ska vara ärlig!! Härligt väder och nöjda ungar är väl aldrig fel, eller??

Sen åkte skrotan hem med "mommo" och jag körde de andra tjejerna hem! Vi var bara "tvugna" att åka förbi lilla huset en sväng... Och nu är det "bara" MAX två veckor och 6 dagar kvar.... ;) *längtar*

Det blev en fika på ena trappen hemma hos "ms H" innan jag åkte hemåt och jag var rent utsagt aptrött när jag kom hem... Men jag sitter ff här... Jaja, jag har hunnit tvätta (snart) två maskiner, bokat resa, fixat skrotan, pratat med "ms E" en stund och ska nog snart gå och försöka sova... *phu* Men först måste jag ju hänga sista tvätten... Ska bara lite till innan kudden får ta vid känner jag... ;) Men "what else is knew"???? ;) Ha en bra natt alla därute!!!

Kram

Inga kommentarer: