söndag 2 maj 2010

Härliga söndag!!

Idag är det närmast en perfekt dag!! Mår super och finns det nåt bättre än att vakna och känna att waow, vad gott jag har sovit??? ;) Skrotan var för härlig när jag väckte henne imorse; Mamma, ska jag sätta på mig fotbollskläderna nu??? *asg* Ja jisses säger jag bara!!

Efter träningen skulle hon (såklart) med kompisen hem. Så det var bara för mig att åka hem i tom bil för att packa ihop lite utekläder och köra iväg med!

Hade tänkt plantera lite, men jorden tog slut... Vad synd va?? Eller ändå inte. Så jag har varit och kollat lilla huset och varit och fikat på två ställen!! *härligt* Så nu ska jag bara invänta att skrotan ska hämtas!!! Sen får jag nog ställa henne i duschen och skrubba henne... ;) Ikväll ska vi ha en lugn och tidig kväll då hon känner av våren och blir (såklart) lite tröttare än vanligt. Men hon har ändå ett strålande humör!!!

Ha en fortsatt bra dag därute!!

Kram

Inga kommentarer: