torsdag 13 maj 2010

Lååång dag...

Vi kan väl säga att vi började med sovmorgon *underbart*, men sen var det full fart!! ;) Bara en massa roligheter, men nu är man helt slut!!!

Lilla skrotan skulle till "little J" och leka, och jag skulle åka till lilla huset å gräva (trodde jag iaf..). Men skrotan skjutsade jag och sen skulle jag iväg, men fick reda på att jag inte skulle "behöva" gräva själv... *lyx* Killarna fixade detta, jag åkte och fixade saker under tiden och kom sen ut dit med kaffe och mackor!!

Det blev så himla bra!! Så nu kan lilla stugan åka på plats nästa helg!!! ;) *känns rätt bra*

Jag är helt slut efter dagen idag och ska ganska snart hoppa i säng!! Skrotan har även hon en heldag imorgon!!! Ska bli jätteskoj med morgondagen!!! ;)

Så jag önskar alla en god natt!!!

Kram

Inga kommentarer: