fredag 21 maj 2010

Idag så kom det!!

Lite imponerad är jag nog... ;) Idag kom beskedet med skrotans klasskompisar OCH även vilken lärare hon ska ha!!! Jag känner mig rätt så nöjd och jag hoppas även hon kommer bli det!! "Little T" som hon funnit via handbollen i vintras när vi kom hit kom även hon i samma klass!! De går ju idag på olika dagis och det känns bra när man vet att de leker så bra tillsammans att de får fortsätta ihop!!! *känns jättebra*

Har nu varit på ett möte på fm som jag tror gick bra. Jag ogillar vissa typer av möten, men det är väl så det ska vara här i livet eller???

Har sovit hemskt dåligt inatt... Har drömt så konstigt och det har ju hänt lite mindre trivsamma saker för en god vän till mig, men jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för dom till det bästa!!! Kramar till dig "ms B" i massor!!!

Det känns så ruttet att ett liv ska behöva ta en sån ofattbar snabb vändning. Varför är det så?? Även om man av olika anledningar väljer olika vägar önskar jag att man i vuxen ålder skulle kunna försöka se till det bästa för ALLA parter och inte bara vara ego!! Är det för mycket begärt eller?? Det verkar nästan så.. Och jag tycker det är synd, och det är slöseri med ens egna resusrser som man skulle kunna lägga på något annat som vore så mycket bättre!!! Kram till alla som känner sig behöva en idag!!!!

Ska nu fortsätta med lite jobb innan jag ska iväg igen!! Hua, vilket rännande det kommer bli idag innan allt är klart för dagen.... Ha en fortsatt bra dag allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: