tisdag 18 maj 2010

Bra dag!!

Tänk vad "lite" sol och värme kan göra!! Eller?? Jag är helt slut efter dagens "övningar" men det känns ändå bara såå himla skönt!!!

Har fått mycket uträttat idag och känner mig nöjd att kunna ha hjälpt andra samtidigt!! Hur bra känns inte det då??? ;)

Tog mig ledigt någon timme i em då skrotan skulle ha "little T" här på lek under em och gissa om det var lyckat?!?!?! *känns så himla bra* Och skrotan var så nöjder och glader och så även hennes mamma såklart!!! ;) Inget går upp emot ett lyckligt barn eller?? Och sicket väder sen då?? de lekte mestadels utomhus, dock ville de gå in en sväng och jag kan väl på sätt å vis förstå det då hon var här för första gången!! Men det funkade bara så himla bra!! Jag är så himla glad för skrotans skull!!! ;)

Sen hann jag även få satt om en massa blommor och kryddor vi ska ha vid vårt lilla hus i sommar!!! *längtar* Och jag ska fortsätta imorgon!! Det kommer nog bli bra till slut kan jag tro!!

Det enda "negativa" med dagen var att jag hade en timme som jag trodde jag skulle sitta ute och NJUUUTA med ett par "mama"-tidningar som jag inte hunnit med samt en kopp kaffe, men istället ramlade "papsen" in och var sååå superstressad; ingen telefon som funkade OCH hade nåt att åka lååångt för att hämta imorgon... *suck* Så då "ryckte jag in" och vips (nja, men summa summarum en timme senare) så hade han både en telefon och kommer få varan hemlevererad tack vara en god vän till mig!!! Så jag känner mig mer än nöjd trots att jag inte fick läsa nåt!!! *asg* Men det verkar som att vi kommer få fint väder ett tag framöver nu iaf!! Så kanske, kanske, vem vet??? ;)

Sen bara MÅSTE jag skriva att jag fick ett telefonsamtal idag som jag blev sååå himla glad av!!! En mycket god vän ringde upp mig idag och berättade såå underbara nyheter att jag studsade!!! Kan tyvärr inte gå in på mer detaljer omkring detta, men mer lär komma sen!!! Men återigen SUPER GRATTIS!!! Du känner dig förmodligen "träffad" när du läser och vet mycket väl vem du är!!! ;) Kram på dig och de dina från oss!!!

Näe, nu ska jag faktiskt ta och packa ner här då det även kommer en dag imorgon och då ska vi ju på simskola igen da!! Så ha en fortsatt bra kväll allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: