tisdag 25 maj 2010

Trött och ont i skallen...

Det har varit en "jobbig" dag... Har en huvudvärk som vägrar släppa + att jag är oerhört trött... Igår gick jag och la mig vid kvart över 9 och det hör inte till vanligheten... *suck* Men jag sover enormt dåligt och det är nog därför... Alltför många tankar som snurrar tror jag... *suck*

Skrotan var ap trött imorse, men när hon väl kom ur sängen så var det ett underbart glatt humör på henne!!! *underbart* Hon är den bästaste ungen som finns!!!

Har hållit på som en gnu idag... *phu* "Piskan" var inställd på städ vid 8, sen blev det frulle och sen var det bara att jobba på! Det har funkat bra med det men nu är jag helt slut... :(

När skrotan kom hem så ville hon (såklart) till "little E & I" och så fick det ju bli!! Sen hem och käka våfflor och nu iväg och handla... Ingen rast ingen ro!! ;) Sen kan jag säga att det återigen blir en tidig kväll för mig iaf!

Så jag önskar er alla en trivsam kväll!!!

Kram

Inga kommentarer: