söndag 23 maj 2010

Sicken dag!

Är nu helt slut, men det känns som att det är helt ok!! ;) I fm skedde ju allt helt plötsligt så himla fort!! Lek-stugan kom på plats efter lite "pill" men det blev så jäkla bra!!! *supernöjd*

Sen rullade dagen på, och nu är även teven beställd!!! *känns oxå bra* Sen skulle skrotan och jag åka till skolan och se hur det ser ut där hon ska gå och efter det tog vi en tur till bästaste "ms A" och "little J & A" och blev bjudna på middag!! Supernice!!! Thanx för allt!!! ;) Stora tjejen i familjen hade en kompis där och de "lagade" mat till oss andra!! Skrotan och "little J" lekte som bara den och vi vuxna njöt och "kollade" över axeln när maten tillagades och det var såå härligt!!! ;) Och tilläggas bör att de var jätte duktiga!!!

Sen, som alltid med dessa goda människor, går ju tiden alltför fort!! Men jag bjöd in dom på en fika när vi skulle åka hem och de kom hit och vi fortsatte "projektet" prata, skratta och umgås och swisch så var klockan alldeles för mycket... *asg* Men det är väl så det ska vara eller???

Hade även jättegärna varit i stan idag... Hade varit apkul!!! Men man kan ju inte vara riktigt överallt... Tyvärr... Hoppas det passar bättre nästa gång!!!! *saknar*

Nu ska jag försöka ta mig igenom duschen en snabbsväng innan jag däckar!!! Ha en bra natt!!!

Kram

Inga kommentarer: