söndag 3 januari 2010

Slappat och avslutat med BIO!

Dagen har fullkomligt masat sig fram... Har inte varit på humör och inte skrotan heller för den delen... Hon har nog varit ganska trött idag, med all rätt!! Men hon var lite "graochig" och dan så det blev inte många knop gjorda idag kan jag lova!!

Men det var ganska skönt det med. Önskar bara att lite var annorlunda... Men, men...

Så kom kvällen och jag skulle hämta "ms H" för en bio kväll!! Äntligen fick vi sett "luftslottet" filmen!!! Den var bra; JA, men jag tycker nog ettan var bäst... Men, men, nu har man sett alla tre!!

Så nu ska jag borsta tänderna och luta mig tillbaka i soffan och zappa lite och njuta av tystnaden!!!

Skrotan ska ju på sitt jobb imorgon så vi har packat färdigt och donat också, så det behöver jag inte göra nu. Inte heller behöver jag diska då det finns en "icke-manuell" sådan här!! ;) Så jag ska bara vara!! Hoppas det känns bättre imorgon!!

Kram

Inga kommentarer: