måndag 11 januari 2010

Hrmmm....

Ja, vad ska man säga??? Saker som "skulle" bli på ett sätt verkar bli på ett annat sätt... Jaja, det löser sig väl till slut... Hoppas jag, eller snarare DET MÅSTE DET!! Har fått lite "push" i rätt (hoppas jag det blir iaf!!) riktining av någon som VET vad det handlar om...

Varför ska det vara så svårt att ta sig igenom saker som man faktiskt VILL komma igneom?? Saker som man själv en gång satt sig i?? Ja inte vet jag, men jag hoppas det löser sig till det bästaste!!

Skrotan har varit urtrött i kväll och var väl inte på sitt mest strålande humör, man ändå ack så god!!!! Hon har nog mycket som rullar genom skallen nu den lilla skrotan... *stackarn* Jag hoppas det löser sig till det bästa för henne också!! Hon har det lite tufft just nu med nya "jobbet" men jag hoppas det lägger sig... *hoppas, hoppas* Vi får ta en dag i taget och som sagt ett år går ju fort!!!

Näe, nu ska jag faktiskt ta och släcka ner här och gå och sova!!! Har en fullspäckad dag imorgon med!! *kul* Har även fått tränat idag och ska försöka köra på nu så gott som varje dag!!

Kram

Inga kommentarer: