tisdag 12 januari 2010

Sjuker...

Jaha, då har man blivit febrig igen da... *ghaaa* Orkar inte, har inte tid!!! Men ingen risk att man kan få bara vara... Orka, orka, orka...

Skrotan hade det lättare idag när hon kom till "jobbet" *tack å lov när man mmår som man gör* och det känns väldans bra!!! Så hon har haft en mycket bra dag!!!

I em såg hon en inbjudan till kalas på fre som vi måste åka ner på!!! Så vi skippar en annan resa och åker på denna!! *lilla hjärtat* Hon var så ledsen när jag sa att vi kan ju inte åka varje helg... Men det var ju lite olyckligt att det krockade... Men så är det och nu får det ju bli såhär!! Så jag vet inte riktigt vart vi sover denna gång, men det löser sig säkert!! Verkar så iaf!

Hoppas jag orkar bara... Är rätt matt, men jag får försöka kurera mig så ska det väl gå bra!


Ska bara försöka komma till ro nu så jag kanske blir kvitt lite av "baskerna" i kroppen... :( Har gått på panodil nu och känner mig sådär, men kanske mycket bättre imorgon??? Sov gott!!

Kram

Inga kommentarer: