fredag 29 januari 2010

Slut för idag!!

Skrotan har klämt sina fingrar på "jobbet" idag... :( Hon kom hem och var så ledsen... Men hon var nog mest trött tror jag. Inga märken på fingrarna så det var nog inte så illa!! Hon ville inte ens följa med och handla och DÅ är hon trötter... *mammas hjärta*

Kvällen har varit lugn och vi kollade lite teve innan hon däckade! När jag skulle natta henne undrade hon om hon fick läsa en saga för sin lilla nova och jag sa nope, klackan är mycket och det kom ingen protest utan bara; Åkej da! *asg* Härliga unge!!!!

Imorgon får vi se vad vi orkar med, vi ska mest bara vara tror jag!! *skönt* Själv ska jag "planera" lite!!!! Känns bra!!

Nu ska jag snart gå och knoppa!! Har "officiellt" fått sovmorgon imorgon!!! *skönt* Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: