söndag 10 januari 2010

Disney on Ice mm

Så var även denna helg till ända... Det har på det stora hela varit en mycket bra helg!! MEN ack så emotionell... Jag har nog fått en rejäl dos av det mindre braiga... Men där parkerar jag!!

Så till det roligaste och bästaste!!!! Vi har nu avnjutit en helg med goda människor och haft det super!! Skrotan är så nöjd med att ha träffat gamla kompisar på sitt gamla "jobb", varit hos "little A" heeeeela helgen och de har lekt så bra och haft jättekul!! Sen att de skulle på "disney on Ice" mitt upp i allt var ju en bonus förstås!!!!! De var enade överrens om att det var inte jätte bra utan SKITBRA!!! Vet inte om jag riktigt håller med dom små trollen, men dock... ;)

Världens bäste "kusse" körde oss t stationen!! Så vi tog en fika och det gillades av oss alla tre!! *mys* Sen var det då dags att åka igen...

Tyvärr slutade väl inte helgen så jättebra, själv grät jag på åter resan och skrotan storgrät i sängen när vi kommit fram... Hon längtar efter och vill ha sin "little A".... Så jag hoppas året springer på....

Har nu landat lite och önskar inte tiden gått så fort som den gjort. Men så är det väl när man har roligt eller??

Tågresan tebakers var sådär... "Nytt" tåg, men ingen försäljning då "de inte hade vagnar så det räckte".... = INGET kaffe.... *suck* Sen när vi kommer t nästa ställe där vi skulle byta tåg = STÄNGT på fiket.... *dubbelsuck* Och sista sträckan = INGEN VÄRME i kupén.... Jamen vad säger man??? Tacka vet jag att ta bilen själv va??? Jaja, det blir nog bra.

Ska nu gå och lägga mig hos min lilla kärlek!!! Hörs imorgon igen!!

Kram

Inga kommentarer: