torsdag 14 januari 2010

Bra dag!

Skrotan var sådär pigg på att gå till "jobbet" idag, men det var inga stora "skrik och tandagnisslan" idag iaf! ;) Det har inte varit så jättefarligt men lite "jobbigt" då vi aldrig tidigare haft några som helst problem med lämning och dyl... det var ändå ok får jag säga.

Sen åkte jag hemåt för att sätta mig och jobba och det har varit enormt roligt!! :) Så nu har jag suttit en stund till och ska faktiskt packa ihop för idag!! Vi ska ju på en "roadtrip" imorgon igen!! *längtar*

Skrotan är väldigt glad för resan nu kan jag säga. Det som verkade sluta i katastrof verkar ha fått en tvärvändning!! Det gillar vi!!! Det ska du veta "mrs A" att du är vår "räddning i tillvaron"!!! "Belöningen" kommer (hoppas bara jag inte glömmer den... *asg*) med "bud" imorgon!!!

I em har jag känt mig som en "bättre" mamma, har fått lite ork tillbaka efter feberdippen... Och det känns bra!! Pussel/spel stod högst på listan och så fick det bli!! Först en tripp på stan, eller NU blev det liiite fel va?? STAN??? Den är lååångt härifrån den... :) Men en tur i några butiker blev det iaf! *s* Alltid något!

Ska bli skönt att komma iväg imorgon och skrotan riktigt längtar!!! *kul* Ha det så bra mina vänner så hörs vi!!

Kram

Inga kommentarer: