onsdag 13 januari 2010

Känns bättre!!

Thanx my dear friend!!! Nu behöver jag inte säga nej till skrotan och hennes kalas ändå!! *en stooor sten föll kan jag lova* Är så glad över mina underbara vänner som faktiskt finns!!!! *blink, blink* Det hade blivit såå tragiskt för skrotis om hon inte kunnat åka... Det få rvara måtta på vad man kan betala för ett kalas liksom... *hrmmm* Men nu har det löst sig till det bästaste!!! *mycket glad*

Så nu kan jag försöka somna (har haft rejält svårt med att orka komma till ro en längre tid... hmmm) med lätt hjärta!!! Ska bli så skönt!!!

Imorgon ska här tas nya tag, känner mig avsevärt bättre, inte helt bra men fasiken så mycket bättre!!! *känns bra* Så imorgon ska jag vara en "bättre" mamma till skrotan!!! :) Så natti på er, nu ska jag gå och titta till min lilla kärlek!!!

Kram

Inga kommentarer: