onsdag 6 januari 2010

Mys kväll!

Skrotan och jag har haft värsta myskvällen, så underbart!!! Ensamna hemma!!! ;) Det blev som värsta lördags frosseriet här kan man säga... *ler*

Skrotan har varit på dagis idag och hon var lika besviken när hon kom hem... Ingen utelek idag heller... :( Men, men, vi får hoppas att tempen stiger lite imorgon så vi kan gå ut en liten stund iaf!!!

Själv har jag jobbat halva dagen och fixat resten av dagen... Borde ha hunnit med mer, men borde man inte alltid det??

Ska nu bara avsluta min lilla bricka jag har framför mig innan kudden kallar!!! Har nu börjat min nedräkning inför helgäventyret som väntar oss!!! *längtar* Skrotan börjar på att skruva på sig (hon fick till sin förtjusning ligga och sova bredvid mig här i soffan och DET gillar hon!!!!) så det är snart dags för att knalla till sängs "på riktigt"!

Kram

Inga kommentarer: