måndag 11 januari 2010

Jobbig start idag...

Trötta som få var vi MEN det som var jobbigt var att skrotan inte vill vara kvar på "jobbet" när jag ska lämna... Kanske kan det idag bero på att vi nyss varit på hennes gamla jobb och hälsat på och att hon varit hos sin bästis i helgen... Jag vet inte, men det skär illa i mamma hjärtat kan jag säga... Jag är ju inte van vid det då detta aldrig har "drabbat" oss tidigare... :( Men det har kanske med allt som hänt den senaste tiden och att hon nu har börjat slappna av och allt rullar i skallen på henne...

Idag har jag haft fullt upp och kom nyss på (som av en händelse... *suck*) att jag glömt/missat en av de viktigaste sakerna på min "to do list"... Jaja, inte något att gräva ner sig för utan bara att starta med det imorgon då!!! Så det får väl lösa sig!!

Ska nu mysa med skrotan innan hon däckar!! Har t o m varit duktig och tränat idag och ska nog ge mig på ett pass till när lilla skrotis somnat!!!

Kram

Inga kommentarer: