tisdag 5 januari 2010

Frusit...

Har frusit hela dagen idag... Inte ens en supervarm dusch tinade upp ordentligt... *hua* Och nu kommer tempen vara på väg ner till MINUS 35-40 grader i knutarna.... DET är kallt det... *urk*

Jaja, vad ska (kan) man göra???

Em med skrotis var bra!! Hon hade haft en bra dag på "jobbet"! Hon hade "tjatat" om att få gå ut, men fröknarna sa nej... Det var för kallt... :( Vi får se hur det blir här framöver. Det har varit kallt, men det har vi haft en tid nu. Skillnaden idag har varit kanske att det varit "råare" ute, men jag vet inte... Jaja, vad kan man göra??

Själv har jag jobbat hela långa dagen och det har gått ganska bra tycker jag! Så det är väl bara att ta vid imorgon där jag slutade idag!!!

Skrotan ska till jobbet igen och somnade snabbt ikväll! När hon lagt sig och somnat åkte jag iväg till bästaste "ms A"! Thanx för idag!!! Alltid lika trivsamt att träffa positiva människor och få bara vara och skratta!! ;) Sen kanske det blev liiite sent innan jag kom hem... *gäsp* Men, men, det är så befriande att bara kunna "få" komma iväg bara sådär emellanåt!!! Är jag en dålig mamma nu eller?? Näe, tänk jag tycker faktiskt inte det!! Hon sov som en gris och OM hon hade vaknat hade hon haft bästaste "mommo" å "moffa" här ju så henne har det definitivt INTE gått nån nöd på kan jag säga!!! *känns bra*

Så nu ska jag inte vara vaken värst länge till kan jag säga utan gå och knyta mig ganska omgående!!!

Kram

1 kommentar:

Veronica sa...

Nä du är då absolut ingen dålig mor om du tar dig lite egentid:)