fredag 1 januari 2010

Nytt år då!

Så var även denna dag till ända!! Dagen har varit behaglig med lite skrodsko åkning och det var bara positivt!! Lilla skrotan har "äntligen släppt taget"!!! Det går inte fort MEN det går!!!! ;) Så i morgon har hon bestämt att vi ska packa ryggan och dra till fjället!!! ;) Så vi får hoppas att vädret vill som vi!!! ;)

GÅrkvällen var mycket trivsam hemma hos "ms H & mr J"!! Snacka om underbart hus hon har köpt!!! *lite sotis* Det var mycket god mat och många trivsamma människor och skrotan fick fira in det nya året med sin "kille"!! Kan det bli bättre??? ;)

Så nu har skrotan snart däckat (hon har redan hunnit sova en stund på soffan dock..) och gör sig redo för morgondagen!!! Ska gå ner i källaren och fixa iordning ett par skidor jag!!!


Så nu hoppas jag på ett mycket bra år 2010 och mycket sämre kan det ju knappast bli så jag ser verkligen fram emot detta!!! Ska nu ta en kopp tror jag innan jag snart däckar på soffan jag också!! ;)

Kram

Inga kommentarer: