tisdag 26 januari 2010

Sådär!

Så var lilla skrotan tillbakers till "jobbet" igen och ordningen är återställd!! ;) Hon har haft relativt lätt nu i två dagar (dagen innan hon blev sjuk och idag) att lämnas vid dagis. Så vi får hoppas *peppar, peppar* att det nu funkar!

Själv då, vad har hänt? Jo en liten (tänkt så iaf) shoppingtur på fm och sen jobb. Men började frysa så extremt när vi åkte hemåt så efter en stunds jobb fick jag lägga mig och har ff inte återhämtat mig helt... :( Hoppas bara det går fort över och inte blir så mycket mer än så...

Jag har haft funderingar idag och undrar, undrar och undrar... Vet inte hur det ska bli om jag gör så eller kanske så... *suck* Men det är väl inget annat än att "gilla läget" även om vi så inte gör... Jaja, ska nog ta en kopp varm the, för jag fryser än.... *suck*

Kram

Inga kommentarer: