lördag 16 januari 2010

Kalas och statsbesök igen!

Åhh, tänk att det blev av till slut iaf!!! Lilla skrotan är över lycklig.... *mammas hjärta* Och hon har verkligen haft en underbar dag!!! Hon såg fram emot detta kalaset med sina "gamla" vänner så mycket att hon varit "studsig" hela dagen!! Men vad gör det när hon är glad??? ;)

Då har hon avklarat två helger i år i stan igen da... ;) Men jag har inga problem med att åka ner heller så jag klagar INTE... ;) Men nu får det ta ett tag innan vi kommer neråt igen... Vi måste ju jobba lite också eller??? Är det nödvändigt?? *ler* Förmodligen är det ju så, såklart!!! Men kul har vi haft det!!! Synd bara att tiden går så fort när man har roligt...

Nu svamlar jag ju bara... Är superduper trötter (vilket jag var redan efter några mil i bilen i morse...) så det kanske vore bäst att somna.... Eller??? Så jag tror jag gör som skrotan, lägger mig ner och sover!!! *asg* Natti-natti!!!

Kram

Inga kommentarer: