söndag 3 januari 2010

Skidåkning igen da!

Då har vi avverkat ännu en skiddag på fjället!! Skrotan bara älskar det!!! Och idag (andra dagen för henne!!) skulle hon prompt åka "sitt-liften".... Och "ms A" säger bara; "Ja men då kör vi väl da..." Hehehe... Så imorgon (eller om några timmar) kommer jag nog ha rätt så svårt att vara helt rörlig.... *hrmmm* Men kul var det! Och "sitt-lift" blev det!!! Men jäklars vad det känns i kroppen att stå böjd i "branter" med en unge mellan skidorna som bara ville åka fortare.... ;) Kul var det, men ack vad man känner att man inte åkt på en sisådär sexton-sjutton år.... Jaja, så länge skrotan gillar det är det värt ALLT!!! ;) Och hon är sååå himla duktig!!! Andra dagen så fullkomligt "kastar" hon sig ut i dessa pister!!! *underbart*

Men imorgon tror jag det får bli skridskor om inte tempen sjunker alldeles... Vi får väl se vad det kan bli!!

Jag är glad att hon trivs som hon gör den lilla skrotisen!!! Det håller ändå lite av allt uppe trots allt... Jag vet snart inte riktigt hur allt kommer bli, men jag hoppas det löser sig... Allt är inte hållbart, DET har jag iaf fått svar på kan jag säga... Parkerar här!!

Natti-natti allihopa!!

Kram

Inga kommentarer: