tisdag 19 januari 2010

Bättre idag...

Det var lättare för lillan idag... *phu* Vet inte varför, men hoppas innerligt att det vänder snart!!! "Little L" var ju där när hon kom imorse och DET tyckte hon var bra!!! Sen skulle hon ju iväg på träning ikväll också och det såg hon fram emot!! ;) Till mammas "lycka"!!!! *asg*

Så när jag hämtade skrotan blev man glatt bemött (som så många gånger förut!!) och vi stack hem och vi hann knappt innanför dörren innan hon bröjade undra när träningen började... :) Så det blev en lååång väntan... Men med lite mellis och lite lek och fix så gick tiden!! Och hon fann sig en ny kommpis direkt!! *yeas* Och det roliga är att det är dottern till en gammal klasskompis till mig!! Så det verkade lovande!! Hon hann inte ut därifrån innan hon började undra om det inte var träning imorgon igen... ;) *sötnos*

Så nu får vi se om det ska testas gympa på tors eller om det blir sång och musik! Vi får väl se!!!

Så det har varit en bra dag, min "tandvärk" har gett med sig, har fortfarande ont, men inte lika mycket och med tanke på min tandläkar skräck så känns det helt ok!! *ler* Så nu hoppas jag det går över av sig självt!!!

Har även hunnit med en fika hos bästaste "mrs K" och DET var inte igår kan jag säga!! Hon och hennes man har ju tagit över hennes "barndomshem" (iaf hemmet som hon bott i sen mellanstadiet nångång!) och det var inte igår jag var där kan jag säga!! Men trivsamt var det!! Så vi ska väl försöka få till det snart igen!! ;)

Ska nu slappa lite och sen sova för jag har ett möte imorgon kl 11 och innan dess så är det bra om jag får tag i TVÅ olika personer över telefon, och ja ni vet ju hur knivigt det kan vara att få tag i en del personer emellanåt??? Så jag säger natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: