söndag 24 januari 2010

Nu så får vi se...

Hur kommer morgondagen te sig tro??? Skrotan ska inte till sitt "jobb" då hon idag inte var helt hundra... Men vi gick ut i en liten pytte stund så hon (och även jag för all del!) fick lite luft i näsan!! *skönt* Men det var "jobbigt" för henne att komma ut och INTE härja runt som vanligt... :( Men snart så...

Ska till "stan" imorgon (ser fram emot det sååå mycket!!!) och ska förhoppningsvis få "stilla shopping-tarmen" lite... ;) Ska ner på ett möte och tänkte passa på att förena "nytta med nöje"!!!! ;) Mormor ska med och ta hand om min lilla skrota när jag är på mötet!! Så det känns bra!! Ska faktiskt bli kul att göra något bara vi tre!!! Det har ju inte varit så mycket sånt på länge...

Var ju hos världens bästa "ms A" igår!!! Hade trivsamt (som vanligt) och måååånga skratt blev det!! Så nu är det även bestämt att även hon ska med om två veckor när vi ska "busa" till tillvaron lite!!! ;) *ser fram emot detta!* Vad jag inte kan förstå riktigt är att det blir så jäkla seeeent när vi gör något skojsigt... ;) Tiden bara flyger fram!!! Men det är det värt när man har kul!!!

Så nu ska jag bara tömma ur resten av mitt the innan jag ska krypa till kojs!!! Natti-natti!!

Kram

Inga kommentarer: