torsdag 14 januari 2010

Jobbar på!!

Sitter nu och tar en liten välförtjänt paus i mina massa excel filer och siffror (njuter så jag klagar ABSOLUT INTE!!!) till höger och vänster!! Guuu va detta är kul!! ;) Måste tyvärr snart göra ett litet avbrott för att göra lite andra ärenden och passa på att införskaffa det jag ska ha med tills imorgon!! Sen när skrotan kommit hem ska vi packa för vår superkorta tripp söder ut!! Gissa om hon längtar??? *blink, blink*

Så jag ska "bara" räkna liiite till.... SEN ska jag stänga ner för några timmar!

Kram

2 kommentarer:

Anneli sa...

Du är *duttig* du, gör du det du är bra på så fixar vi andra det vi är bra på! Du behöver väl inte packa så mycket? Det glada humöret och sällskapet får inte plats i väskan ändå! ;) Ha en räknelig kväll och slit inte ut dig, det kommer mer att bita i längre fram // kram

min skrota och jag sa...

Thanx!!! Vi gör så!!! ;) Närå, väskan är nästan tom!! Jag ser fram emot det du!!

Krams