tisdag 26 januari 2010

Lite shopping bara...

Så var denna dag även till ända... Skrotan fick följa med till "stora staden" idag. Hon är bättre men var inte helt hundra... Chansar inte utan låter det gå ytterliggare en dag!! Hon var suuuuper nöjd den lilla!!! Så vi startade med lite shopping och sen blev det en hastig lunch innan jag skulle på mötet.

Då var skrotan med sin mormor och fikade på stan!! Gissa om hon njöt va?? Hon gillar ju det där med att gå och fika och hon fick nu idag (äntligen) göra det också!! ;) Sen shoppade hon och mormor en sväng också! ;)

Mötet ja, vad ska man säga??? Finns inte så mycket att säga mer än att jag var där, jag lyssnade (visstee redan innehållet i vad som skulle sägas då jag redan varit i kontakt med kollegorna men systemet ville eller krävde att man gick...) och jag gjorde det jag kom dit för; jag anmälde mig! Så om en dryg vecka vet jag om jag ska bli pendlare i tre veckor framöver!!!

Sen bar det hemåt för att käka lite middag innan invigningen blev av! Lilla skrotan var trött men när "little J" kom så sken hon upp och orkade helt plötsligt hur mycket som helst!!!! *asg* Så det blev en fin avrundning för henne ikväll!!!

Och guess what?! NU har hon en verkligt LÖS tand och hon är ööööverlycklig.... ;) Hon har ju varit så ledsen en tid över att "alla" hennes vänner tappat tänder till höger och vänster men INTE hon... Hon har förtvivlat kollat VARJE dag om inte någon tand ändå är liiite lös... *stackarn* MEN hon har fått alla 4 6-års tänder!!! *s* (Om det nu är så de heter?? Långst bak sitter de iaf!! )

Näe ska nu avrunda för idag... Är ganska trött efter denna dag!!! Imorgon blir det lite lugnare!! ;)

Kram

Inga kommentarer: