torsdag 23 juli 2009

Dålig film...

Jaha då var denna dagen till ända också! Jag har inte fått mycket gjort alls idag, men jag har varit supertrött och jag undrar om det är "processen" som tagit fart eller?? =) Men det vänder nog snart får vi hoppas!!

Och nu är det inte många dagar kvar alls förräns jag ska till min lilla skrota!!! *yeeaaas* Längtar rejält nu kan jag säga.... Men snart så....

I em så fixade jag i skrotans rum och sen skulle det bli bio igen! Men sicken dålig film... Det var ett riktigt botten-napp kan jag säga.... Men nu är det så att vi såg den och då får det va så.

Men jag har ju som jag skrev tidigare varit så trött och jag tänkte innan jag skulle göra mig iordning för bion att attans, kommer jag och fixa det här? Eller kommer jag somna??? =)) Men jag höll mig vaken!!

Jag kan stolt säga att jag knappt (enligt mina mått mätt) druckit något kaffe alls idag... Och inte en gnutta huvudvärk!! Jag är imponerad, jag har inte ens direkt suget som alltid annars infinner sig... Så jag kanske verkligen behövde denna "rensning"!!! Ja vi får se!

Ser fram emot en aw m "Lady D" imorgon! Och nu har de ju även lovat att det INTE ska regna imorgon heller så vi kanske kan få till den där lunchen imorgon också!! Nähä, NU ska jag gå och sova innan jag somnar över tangenterna.... =) Natti- natti!

Kram

Inga kommentarer: