onsdag 15 juli 2009

Första klart!

Har haft en "tom" dag... Ingen skrota här hemma... Det känns konstigt men i ärlighetens namn ganska skönt samtidigt. Men det ÄR jobbigt första gången man kliver innanför dörren, första kvällen och första morgonen. Men nu har jag gjort det "värsta" dygnet och det känns iaf lite bättre!

Har idag haft fullt upp! Först in t stan för att prata med en människa (öga mot öga) för att be om en underskrift och får då till svar; NEJ det gör vi inte på onsdagar.... Herregud, hon står en halv meter framför mig med en penna i handen, men nähä da.... Men jag tycker det är sååå kul att åka in t stan INNAN affärerna öppnat så jag gör gärna om min resa imorgon igen!!! *mutter* Men, men så är det.

Så idag har här målats!! Är nöjd men ändå inte.... =) Jag ska lägga andra omgången imorgon så hoppas jag "bara" blir nöjd!!! *s* Det blir nog bra! Men det var varmt kan jag lova!! *phu* Men i slutändan är det helt klart värt det! Jag kan säga som så att det redan nu är BÄTTRE än innan... Gissa om jag var trött på den repiga FULA tapeten som var??? *suck* Men nu äntligen är den ett minne blott!! Och verkligen inget jag kommer sakna.... =)

Imorgon börjar "festligheterna"! Vinkväll med tjejerna imorgon, öl skur på fredag, ev "hemlig gäst" på lördag, bio sön el mån. Andra aktiviteter har ännu inte fått dagen spikade!! Sen ska jag även "hinna" jobba också!! Men det hinns!! Det är bara så skönt att bara ha sig själv att tänka på!!! Man har ju liksom "tappat" det. Men iofs har man fått världens bästa ist, men ibland är det riktigt skönt att bara vara jag!!

Pratade med skrotan förut och hon har det inte speciellt tråkigt så jag behöver inte ha såå värst dåligt samvete!! =) Känns så skönt! Vad hon inte vet är att hallen ser annorlunda ut när hon kommer hem, så det ska bli lite spännande!! Vi får se hur hon tar det!! =)

Ska nu krypa ner i soffan en stund innan jag förmodligen däckar av för dagen!

Kram

Inga kommentarer: