lördag 25 juli 2009

Äntligen!

Idag eller snarar inatt ska jag äntligne få krama om lilla skrotan!!! =)) *längtar* Håller på att fixa lite här hemma så hon kommer hem till ett rent och fräscht hem om en dryg vecka!! Sen ska bilen packas (blir ju inte så mycket tack å lov!) och sen beger jag mig norrut!!!

Ska kanske träffa några gamla arbetskollegor från vårt grannland Norge på väg uppåt och det kan bli jäkligt kul!! Vi får se om vi kan passa ihop det!!

Gårkvällen var super, bortsett från att vi inte kunde gå till den tänkta uteserveringen som vi trodde... Någon hade bestämt sig för att hoppa från taket så det var avspärrat hela em och en bit in på kvällen... Men vi gick på insidan för att invänta de som skulle sluta upp för att sen bege oss vidare!

Trvlig kväll med trevliga människor och i en stad som man bara älskar!! Kan det bli bättre??? Kom hem i hyffsad tid oxå och det känns helt ok idag kan jag säga!! =)) Så nu har jag "firat in" min semester och kan man göra det bättre än med goda vänner omkring sig?? Nope, det tycker jag nog inte!!

Men nu ska jag göra det sista för att sen komma iväg!!

Kram

Inga kommentarer: