söndag 19 juli 2009

Funderar...

Tänk om allt bara vore vitt eller svart... Hade allt verkligen varit enklare då? Skulle man verkligen tycka att tillvaron vore bättre då? Jag tror inte det. För hur skulle det kunna passa alla olika människor? Men hur ska man kunna få det svåra att vara lättare?? Det är vad jag går och funderar på idag...

Det är i ett visst perspektiv ganska "kul", men ändå inte. =) Kan inte riktigt förklara, men så är det.

Dagen har varit lugn och skön och jag bara njuter.... Längtar efter skrotan JA det gör jag, men det är ändå skönt att bara få vara jag och inte bara mamma! Jag har haft en (nästan en hel iaf...) vecka full med kul-att-göra-saker samtidigt som det varit en hel del mindre skojiga saker, men det roliga har ändå vägt över med råge!! Veckan som kommer ska jag nu snart iaf sätta mig ner och planera så jag hinner med allt som ska göras! Det blir några långa dagar med jobb (måste hinna ikapp det jag "missade" förra veckan) men det är helt klart värt det! Och när man är ensam hinner man ju och framför allt kan få jobba ostört!

Och sen, mina vänner, ska vi ha FYRA LÅNGA HÄRLIGA SEMESTERVECKOR tillsammans jag och skrotis!!! *längtar* Första veckan är vi borta men andra kommer vi iaf hem i början av. Sen ska vi mest vara hemma och bara vara!!!! Det ska bli SÅ skönt!! Sen får vi nog bjuda in några av hennes vänner på em så hon får leka med kompisarna här också!!

Det kommer nog bli super!! Jag har nog "lugnat" mig lite ang gårdagens inlägg ang katterna i lgh brevid... =) Ska snacka med hyresvärden imorgon så får vi se hur det blir. "Miss H" kom annars med ett jättebra förslag!! Så något bra kommer det kunna lösas med!! *Thanx to you!* Näe, nu ska jag sätta mig med en bra bok (innan jag planerar veckan!) och en kopp kaffe och bara njuta!!

Kram

Inga kommentarer: