onsdag 22 juli 2009

Bra dag!

Har haft en bra dag idag!! =)) Fast början kunde ha börjat bättre.... Försov mig nämligen, men kom iväg så jag hann väl om man räknar med "den akademiska kvarten"... *s* Sen en kopp kaffe hos min dotters gudmor och lilla dotter innan vi drog söder över för shopping!!

Tyckte väl inte jag käpte sååå mycket men kom ändå ut med två stora kassar och ett relativt långt kvitto! =) Kan inte fatta vad härligt det är med shopping.... Vi käkade lite lunch innan vi drog norrut igen. Och snacka om att bli slagen med "gummiklubban i skallen".... *gäsp* Och så ytterliggare en kopp kaffe för att jag sen begav mej hemåt igen!!

Väl hemma fixade jag lite samt såg att jag fått en grej jag bara var tvungen hämta ut på "posten". Eller ja, posten finns ju inge mer ju.... Hursomhelst, bokade bion som jag ska gå på imorgon kväll med en väninna, så passade jag även på att hämta ut dom biljetterna med när jag ändå åkte för att hämta ut mitt "paket"!

Sen gick det snabbt! Telefonen gick glödhet, men till slut kom jag iväg till "lady D" som jag skulle lämna av grejor hos (som dessutom stått i min förut OMÅLADE hall sen i november....) och väl där kom det fram en flarra jättegott rött (Thanx "mr P" *s*) och vi smattrade väl på som vanligt och jag fick med mig en flarra hemgjord saft hem!! *mums* Behöver jag förklara närmare vad som var i den påsen jag lämnade??? Näe, just det MÅLAR saker och nu har jag ju faktiskt målat!! =)

Så nu ska jag snart hoppa i säng för vi har en "deal" imorgon jag och "lady D".... Jag ska ut och CYKLA imorgon.... (stavas det så???) Så det är bäst jag sover snart tror jag, har en tuff dag framför mig imorgon.... Men mestadels kul dock!!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se nu till och palla dig upp på cykeln. God lunch väntar. Kram D.

Anonym sa...

Fick du min kommentar???Kram D.