fredag 17 juli 2009

Intressant...

Jag väntar besök i helgen och DET ser jag fram emot efter många om och men... =) Jag har nog haft lite svårt att vänja mig vid den tanken men nuär det såhär bestämt och det blir nog både bra och kul tror jag!!

Skrotan har hemlängtan... *stackarn* Hon är lite ledsen varje dag, men jag hoppas det går bra iaf! Hon ringer mig och vi pratar en stund och sen blev hon lite ledsen förut... Det gör rätt ont i mamma hjärtat... Så vi får se hur länge hon blir borta. Jag harju en hel del att fixa med så det skulle vara bra om hon fixar det. Vi får se.

Kvällen igår var väldans trivsam!! Men det blev MYCKET och LÄNGE.... =) Så det känns idag, har inte orkat med mer än det ytterst nödvändiga idag kan jag säga... Så nu lär det dröja ett tag!!

Ska ta och försöka se lite fräschare ut nu så blir det en mycket lugn kväll sen!! (Men skoj hoppas jag!!)

Kram

Inga kommentarer: