torsdag 23 juli 2009

Rensning??

Det bara regnar... Hur kul är det då?? Är väldans trötter idag... Hade en plan idag att CYKLA ner till stan idag. Men hur kul då?? Blir hemma hursomhelst, ska försöka få kraft att ta itu med det jag verkligen MÅSTE göra...

Har börjat min "kur" idag också... Ska bli spännande!! Jag har gått in i denna grej med öppna ögon, en del av mig tror på den (då många vänner gjort det och sagt att det faktiskt fungerar...) men den andra delen av mig är mycket skeptiskt... Ska bli intressant och se hur det blir! Jag hoppas dock det fungerar även på mig!! =)) Jag har aldrig riktigt trott på "naturgrejor" förut, men i vissa (om än få) saker har jag blivit överbevisad (och då positivt, såklart!) och jag hoppas att nu även så är fallet!! Vi får se!!

Nähä, nu ska jag ta itu med en del "måste göra saker" innan min tid rinner ut.... =)))) Ska ju på bio sen! Igen! Lite trist då vi faktiskt bestämt oss för att promenera in t stan ikväll, men man blir ju sådär sugen när det öser ner ute. Men det kanske vänder?? Vi får väl se!

Kram

Inga kommentarer: