tisdag 21 juli 2009

Mycket trevlig kväll!

Dagen har varit allt annat än bra.... Små ljusglimtar dock! Men avslutningen var kanoners!! =) Thanx "mrs A"!!! Vi var å såg "The Proposal" och ja men ja, vad jag har skrattat!!! Hon påminner (Sandra Bullock då ra) sååå mycket om min goda vän "Ms M".... *asg* Ja det var en kanonavslutning på denna mindre braiga dag!!

Först fikade vi och jag kan nog säga helt ärligt för oss båda att DIT GÅR JAG ALDRIG MER.... =) Jo, yrkesskadad är man men herregud.... Jaja, vi fick det vi (till slut) ville ha sen var det bra med det! Men vi tjattrade på som vanligt och det var trivsamt!! Ser fram emot en helg framöver då jag antar att det kommer bli myyyycket snack och lite vin/öl eller så kanske t o m.... =) Kul ska det bli iaf!!

Så nu sitter jag här med min te kopp, japps jag skrev rätt!! Inget kaffe för mig så här sent då jag har svårt att somna... *medger detta mot min vilja* och jag ska upp tidigt imorgon för att åka på stor shopping med skrotans gudmor imorgon!! Ska bli kul!!

Så natti-natti på er allihopa!

Kram

Inga kommentarer: