måndag 20 juli 2009

Lite lättad!

Har nu fått reda på lite ang vår situation med skrotan och det känns så bra!!! Även om det stora hela fortfarande är (och kommer förmodligen så vara ett bra tag framöver) som ett stort moln och ganska påfrestande för oss båda (och givetvis alla runt omkring oss...) så känns det så skönt att få "prata" med folk som VET, som FÖRSTÅR situationen och (jag är ändå oändligt tacksam och glad för er mina vänner som stöttar oss helhjärtat!!) som "vet vad dom pratar" om som faktiskt sker dagligen.... Du ska veta "miss V" (om du läser detta!) att jag är jättetacksam!!

Dagen förövrigt har varit stressig (skönt!) och samtidigt bra och rolig! Avslutade dagen på stan med skrotans kompis och dennes mamma för att fika!! Jättemysigt, MEN vad jag inser att jag saknar min lilla skrota!!!!! *suck* Fick även hämtat ut biobiljetterna för imorgon kväll! Ska bli skitskoj!!

Vi ska ses innan och fika jag och "mrs A" och den tiden lär ju rinna iväg snabbt.... =) Så det var nog bra att jag hämtade bilj så vi inte hade TVÅ tider att passa.... *asg* Så det blir nog bra!

Nähä, om man skulle ta och hänga tvätten också innan man går och lägger sig så kanske man somnar lite snabbare ikväll... *phu* Har en hel del att göra innan biobesöket imorgon! Natti-natti på er!

Kram

Inga kommentarer: