onsdag 8 juli 2009

Gick väl sådär...

Kan man väl säga.... Är liite irriterad på verkstäder nu va.... *suck* Jag KAN verkligen ingenting om bilar ochjag är INTE intresserad... Jag anlitar hjälp för att få fel fixade. Trodde det var gjort. Frågade särskilt om det funkar vid en kommande besiktning och får till svar; Abselut. Och idag kom "domen"; NEJ det gjorde det INTE. För första gången i mitt liv har jag fått ombesiktning.... Och dessutom efter att ha anlitat "experthjälp"... Blir så trötter... Snart ska man fasiken vara läkare/jurist/mekaniker/lärare/beteendevetare/fastighetsskötare/målare/IT-proffs/alltiallo.... Vem är det???? Ja inte jag iaf.

Nog om det. Finns inget mer jag kan göra nu än att spy galla och det är nu gjort! Får fixa det när det finns tid....

Sen var jag på ett möte som ja vad ska man säga? Givande -njae, tror inte det. Intressant - absolut inte. Men jag ska ändå försöka gå in i detta med öppet sinne så får vi se vad det (om det) leder till.

Skrotan har tillbringat dagen hos "little A" och det har tydligen fungerat utmärkt!! *stolt mamma* Men det är väl som "lady D" säger att det funkar bättre när de sets några dagar, debehöver liksom inte testa varandra så OCH att vi vuxna INTE umgås samtidigt för det "gillar" de nog inte.... Heheheheee

När vi kom hem så vilade vi en stund och sen skrotade vi omkring. Skulle ha börjat packa, men blev det nåt då?? NEJ.... *suck* Jag begriper inte varför det ALLTID är så "jobbigt" att slänga ner lite trasor i en väska liksom.... Hur svårt kan det vara?? Jaja, imorgon kväll är "deadline" för packeriet iaf så vi får väl se hur det går!!

Ska försöka sparka igång dator nr 2 och se om jag kan få ner allt mat på en skiva då burken ska lämnas in... Vill ju gärna spara "viktiga saker" då ra..... *håller tummarna för att det funkar* För det är ju inte för inte som den ska lämnas in va.... Tänk om man vore "smart" ständigt så man uppdaterade lagringen av "viktiga saker" regelbundet ist för när det verkligen är nästintill kört... *suck* Och min personliga datasupport lyser med sin frånvaro... *arg* Men då får man som jag skrev ovan lösa det på nåt annat sätt.... Så vi får se hur det kan tänkas gå.... Måste börja nu för jag vill verkligen komma i säng snart innan jagdäckar över tangenterna....

Kram

Inga kommentarer: