torsdag 9 juli 2009

Snart så kanske...

Så satt man här igen då! Cykelturen gick ok idag. Hon är osäker men hon gör det iaf! Leken med polersen var bra men REGNIG... *hutter* Men de hade kul och det är det viktigaste!! När vi kom hem var det lite vila, skrotan däckade... Hon har varit lite si å så det senaste. Men så är det väl. Så vi vilade för att sen käka en vrakstor middag!! Hon slukade en rejäl portion spagetti och köttfärssås!!! Sen har vi sprungit omkring för att packa... Men jag begriper inte att det ska vara så svårt. Så den taskiga egenskapen har jag uppenbarligen fört över på skrotan också och DET är ju inge bra.... Får nog försöka ta mig i kragen... Men jag har varit rätt låg nu sen i förrgår då posten kom.... Så är det bara.

Så nu har hon lagt sig (jaja, för en bra stund sen men VÄGRAR somna... Hon vet iofs vad som väntar imorgon!! =) Men hon borde somna så jag kan fixa klart och också kan få sova. Är så trött... Men jag ska få hjälp m datorn nr 2 (hör å häpna) men det är ingen idé innan hon somnat. Så jag håller tummarna....

Sen ska jag "bara" diska och fixa och såklart: PACKA klart.... *suck* Men det löser sig förmodligen!!

Kram

Inga kommentarer: