onsdag 8 juli 2009

Nu så!!

Ja då får man hålla tummarna för att skrotan ska "löpa linan ut" nu då!! Idag flög stödhjulen och det gick sådär till en början.... =) Hon är väldigt försiktig av sig och det är väl iofs inte till någon nackdel men idag kunde hon väl tuffat till sig lite??? *s* Medans "little A" (som dock har någon dags försprång) fixade det galant idag!! Och det är klart när hon ser detta skrotan så VILL hon ju ändå! Vi fick hjälp (thanx "mr P"!) med att höja sadel och styre så det blev "rätt" för henne så nu får vi öva VARJE dag!! Hon var ändå rätt så stolt och nöjd ikväll när vi kom hem!! *stolt mamma*

Så vi har iaf fått shoppat en del saker idag! Och bytt det vi skulle men några nya sandaler till mig hittade jag inte... Orkade inte riktigt kolla ordentligt heller... Får bli en annan dag! Sen var vi (såklart!) inne i leksaksaffären... En kompis till skrotan fyller snart år. MEN vad köper man till en 5-årig kille som har allt??? *s* Jag tycker personligen det är svårare att köpa till killar än tjejer. Är det bara jag som tycker det för att jag har en tjej kanske? Eller ÄR det så??? *sympati tack!* Vi får väl lösa det på något vis!!

Har pratat med "ms H" och hört hur det gått för deras nye fam medl!! Och det verkar gå kalasbra! Hade väl iofs inte trott så mycket annat heller... *asg* Det var kul att höra iaf! SÅ vi får bara hoppas att det fortsätter flyta på!!

Nähe, nu måsta jag nog kolla igenom vart jag ska på möte imorgon em... Skrotan ska vara hos "bästisen" imorgon så henne kommer det inte gå någon nöd på kan man väl säga! =) Thanx "lady D"! och innan mötet ska jag ta bien till "bildoktorn" för hälsokontroll.... *biter på naglarna* Så vi får väl se om jag är glad eller ledsen imorgon kväll!! =)

Ska nu bara vika ihop tvätten innan jag studsar i sängen också.... Är faktiskt rätt trötter, konstigt nog. Vi får väl se om jag orkar sova inför morgondagen... =)

Kram

Inga kommentarer: