söndag 5 juli 2009

Till slut så!

Vi har ju som bekant haft gäster här i helgen!! Och det var suveränt kul!! Hoppas de är minst lika nöjda som vi är! Skrotan var dock rätt ledsen då hennes kompisar inte är kvar... =( Men man kan ju inte ha allt hela tiden liksom, eller?? Tycker allt flytit (stavas det så måntro??) jättebra trots många människor på liten yta!! Vi avslutade helgen med en brunch och sen följde jag med "miss H" för att inhandla lite saker till deras nya fam medlem innan denne i egen hög person skulle hämtas!!

Efter att de rest slappade vi en stund men sen fick jag något konstigt ryck och började städa/diska/tvätta.... *phu* Under tiden kollade faktiskt skrotan film. Hon poängterade väldigt tydligt att det ju var såååå länge sen hon gjorde det.... *asg* Jaja, det fick bli så en stund så jag fick fejja omrking ordentligt!!

Efter middagen fixade vi kaffe för att gå ut så hon fick "leka av sig" med "little A"! De var heeelt hysteriska.... *suck* Ena stunden är de underbara och vissa dagar är de, ja, jag vet inte hur man bäst beskriver dom.... *asg* När vi väl kom hem igen var skrotan så ledsen för att "little E & I" inte var här.... Hon grät, grät och grät. Men efter att jag bäddat rent i sängarna så duschade hon och sen blev det kvällsmat och lite mys innan hon däckade av i SIN säng!!! Hon har nu somnat i sin säng sen i fredags (då besöket anlände!) så jag önskar att hon nu vill ha det så.... Men jag vågar inte hoppas för mycket där heller då allt snart rivs upp igen.... Men jag är glad så länge hon fixar det!!!

Nu har ju skrotan sommarlov!!! Och DÅ vänder vädret minsann.... *suck* Så nu hoppas vi på regn i nån dag för att sen få tillbaka vår underbara sommar!!! =)

Är faktiskt rätt trött efter en hektisk helg så nu ska jag också gå och lägga mig hade jag tänkt! Natt-natt!

Kram

1 kommentar:

Olle sa...

Verkar som att ni har haft det riktigt bra:) Tycker att du har ett härligt sätt att skriva på din blogg. Aja, nu ska jag återgå till bloggandet. Föresten, titta filmen från min skola. Sjukt är det!
http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA
Hare gött