onsdag 29 juli 2009

Mycket nu!

Har haft ett dygn som varit full rulle kan man nog sammanfatta det hel! Men kul har det (som vanligt) varit!! Vi har varit hos kompisar och sovit över! Skrotan har haft det underbart!! Jag kan se dessa TRE tjejer om en sisådär tio år.... *hehe* God mat, gott vin och framförallt trevligt sällskap!! Vad mer kan man begära??

Idag var det ljuvligt väder när vi steg upp och tjejerna ville bada! Sagt och gjort så kom poolen fram och i med vatten och de hade jätteskoj!! På em åkte vi och skulle handla och "ms H" och hennes "stora" tjej följde med så dom, skrotan och jag satt och fikade och DET gillade tjejerna!! *s*


Så senare på em/kvällen har vi inte orkat göra så jättemycket utan slappat framför teven och det var skönt kan jag säga!! Så nu ska jag dyka i sängen igen för imorgon åker vi t "la stada" för en trivsam helg UTAN karlar och ungar!!! *asg* Sen på fredags kväll blir det konsert med U2 grabbarna!! Ska bli jättekul!! Men nu säger jag natt-natt!

Kram

Inga kommentarer: