tisdag 14 juli 2009

Swiiisch...

Så var även denna helg till ända och nu vecka som snart faktiskt har halvtid!! =) Det har varit en tumult helg på många sätt och jag parkerar där!

Kom hem i em och efter att jag lutat mig tillbaks i soffan en stund drog jag igång mitt "projekt"!! Ut med allt från hallen, skruva ner alla saker, dammsuga väggen (ja jag torkade också faktiskt!!) och sen fram med grejorna!! Så jag har spacklat och t o m hunnit slipa!! Men några hål (fattar inte vad förre "ägaren" har gjort.... ) fick spacklas mer. Så imorgon när första koppen är tom så slipas det och första lagret FÄRG kommer på!!! *längtar* Jag är såå inne på detta nu och tycker det ska bli så himla kul att äntligen få det gjort!!! Jaja, jag vet att jag har "velat" göra det länge nu, men NU är det iaf på g!

Skrotan är på semester hos mormor å morfar! (Thanx to you!) Och jag har rätt mycket att göra för att sen kunna ha semester med skrotan i fyra härliga veckor!! Och vi ska mest bara vara!! Det har varit så hektiskt ett tag för oss båda så nu längtar jag mest tills vi ska bara göra ingenting! Inte som är planerat i förväg iaf! Och det gillar vi!

Så nu (lovade mig själv som vanligt) ska jag hoppa i sängen som jag känner att jag skulle ha gjort för lääänge sen... Natt-natt!

Kram

Inga kommentarer: