tisdag 14 april 2009

Vad är det som driver oss??

Herregud har gått omkring här som en nojjig ja, jag vet inte vad... Det ska komma hit en person och "hälsa på" imorgon och genast blir jag nojjig och "bara MÅSTE" mer eller mindre storstäda, fixa med blommorna, vika rätt varenda grej man kan, kolla så att allt står radrätt, mm..... VARFÖR???? Jag är ju inte en sån person egentligen. Jag gillar (trodde jag iaf) mitt lilla "kaos". Men jag har ordning i mitt kaos!!! *ler*

Jag är en småbarnsförälder för bövelen!!!! Det KAN inte (jaja, om nu någon har det så så undrar jag bara HUR du/ni hinner/orkar????????) finnas tid för allt detta "nojjeri"..... Jag blir så matt på mig själv. Och förmodligen kommer jag bara efteråt att tycka; "Ja men DET var väl inget...."

VEM går å kollar i vrån och skåp hur det eg ser ut???? *bhaaa* Näe, jag blir så himla matt.... Men jag kan garantera att jag imorgon direkt jag slagit upp ögonen så börjar jag flyga omkring ändå... Så imorgon lär ju inte bli en tidig sänggång heller.... Ska ju hinna med allt annat oxå... Jaja, lite kvälls/natt tankar från mej... SKA snart gå och sova jag oxå, men ska bara fixa" lite först..... =)

Natt-natt

Kramar!

Inga kommentarer: