fredag 17 april 2009

Sova....

Skulle inte vara helt fel och jag tänker faktiskt snart göra det oxå!! Herregud vad är det som händer??? Två kvällar i rad och jag lägger mig SÅ tidigt??? *jösses*

Em var full av fredagsmys och gos tills hon inte orkade längre och vändes utåinpå.... *stackarn* Men man märker att hon nu kan peka på sin ilska, kan förklara lite mer och DET är skönt!! Nu sover hon lugnare iaf. Hon har haft ett par stunder ikväll som inte varit riktigt hon. Hoppas bara hon får sova ordentligt resten av natten!!

Fick ett litet problem till här förut.... *s* Insåg att JAG MÅSTE UT OCH SHOPPA!!!!! Isch va trist.... Eller inte!! Jag insåg att klänningen jag tänkte ha på brölloppet nästa helg (ja, ja, jag VET att det är knappt om tid.... "what else's new?") inte passade som jag trodde. Och jag hinner inte ändra den nu, än mindre hinna lämna in den till sömmerskan.... Vi ska ju bara vara hemma tills på tisdag.... Kan bli lite tajt med tid eller??

Näe, nu ska jag släppa alla tankar på allt MER som måste fixas å trixas å gå och lägga mig!! Blir en lång dag (men ack så trivsam!) ute med skrotan m fl imorgon!!!

Kramar

Inga kommentarer: