tisdag 14 april 2009

Oj, oj, oj....

... vad tiden rinner iväg.... NU är vi iaf hemma igen och det känns underbart!! Borta bra men hemma bäst!! Det anser iaf jag. När vi kom hem var det bara att slänga in packningen och köra till affären för lite färskvaror... Sådär kul kände jag. Och mitt knäppa jag öppnade ett brev innan vi skulle iväg och gissa TRE gånger; JA, JAG BLEV ARG!!!! Myndigheter och deras system.... *suck* Så som om jag inte hade fullt upp att göra imorgon så fick jag lite mer att göra.... Fler samtal att ringa, fler personer att bli galen på (som förmodligen inte går att få tag på under deras telefontid.... *suckar igen*

Med facit i hand kanske man skulle stannat borta eller??? =) Jaja, det hade väl förr eller senare kommit ikapp skulle jag tro. Igår var en väldigt bra dag (även om vädret kunnat vara bättre) och jag var iofs rätt trött då det blev sent på söndags kväll.... Men ack så trivsamt i glada vänners lag!!! *ler* trots incidenten innan jag skulle köra så blev det en bra kväll OCH jag "tordes" åka hem på natten!!! *s* Thanx miss J för den skojiga kvällen!!! Det behövdes!!

Så nu är vi åter inne i det "gamla vanliga"; tvättat och hängt en maskin sen vi kom hem, har packat dagis säcken, lagt fram skrotans outfit för morgondagen. Nu kommer förmodligen den stora tvisten om VILKEN jacka hon ska ha.... *pust* Men, men, jag känner att det tar vi i morgon....


Ska nu slappa i soffan (om jag orkar se allt jag måste göra imorgon) och bara vara.... Natti-natti!!

Kramar!

Inga kommentarer: