söndag 26 april 2009

Helgens festligheter är nu till ända!

Det känns ganska skönt faktiskt att det är klart!!! Först mormors 60 års dag och sen ett bröllop på det.... *s* Så nu tycker jag man kan ha all rätt att få vara trött!!! =) Har inte hunnit suttit vid datorn alls i helgen så JA, jag har liite abstinens faktiskt.... Men jag ska inte bli långrandig idag heller då jag däckar snart....

Helgen har varit jättebra och fint väder har det ju oxå fått vara, enda nackdelen (ja liite gnällig får man va *s*) är ju att det bokstavligen KRYLLAR av pollen ute.... *inte kul alls* Men så är det!

Skrotan har haft en underbar helg, men gissa om hon var trött ikväll??? Helt slut var hon!! Det har varit en stor helg för henne med!! *stolt mamma* Hon har varit helduktig!! Så hon var inte svår att få i säng ikväll kan jag säga. Efter ett bad och lite kvällsmat så somnade hon i min famn den lilla sötnosen!! Thanx "lady D" för allt!!!

Ska gå och krama kudden jag med nu känner jag, men jag ska uppdatera mer i dagarna!

Kramar

Inga kommentarer: